Misschien bieden lenzen uitkomst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonodig kunnen je ogen zelfs operatief recht worden gezet, maar misschien kun je toch beter de oogarts raadplegen om te vragen wat hij er van denkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je het beste een betere opticien gaan opzoeken. Die stuurt je naar de oogarts als er afwijkingen gevonden worden die niet met een bril of lenzen te corrigeren zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scheelzien ontstaat niet door een bril, in de meeste gevallen kan een bril (op de juiste sterkte) juist voorkomen dat je scheel gaat zien.
Er is zeker wat aan te doen, een oogspieroperatie bijvoorbeeld, daarbij ze de oogspieren die aan de buitenkant van de oogbol vastzitten, corrigeren worden. Dit kan aan een of aan beide ogen gebeuren.
Maak een afspraak bij je huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de oogarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad een goede bril heeft een corrigerende factor.