Bult op been?

Sinds vanmiddag heb ik af en toe een beetje last/pijn in mijn onderbeen. Vanavond keek ik even en ik voelde een soort bult. Het zit naast mijn scheenbeen en je kan het niet echt goed zien.

Wat kan dit zijn? Ik kan me niet herinneren dat ik me heb gestoten... Ik heb wel twee dagen geleden gevoetbald, maar ik voelde het vandaag pas.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Ik zou zeggen: flink geraakt tijdens het voetballen.
Word de bult de komende week groter ipv kleiner en de pijn erger, even langs de huisarts.
Voor nu smeer arniflor van VSM (verkrijgbaar bij drogist).

Sterkte en fijn weekend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ik zal het in de gaten houden.

Andere antwoorden (2)

Soms heb je het niet eens door dat je je stoot, ik zou gewoon een paar dagen afwachten. Word de bult groter moet je naar de dokter, word de pijn minder moet je gewoon wachten tot het weer weg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even naar huiarts want ik
Had eerst ook
Een bult wwwarvan ik xacht dat dat het resultaatwas van een valpartij ,maar toen het een paar wken later weer pijn begon te doen en dik te worden toch maar naar huisart. Doorgestoord naar zieken huis bleek het een goedaardige bottumor te zijn en is later operatief verwijderd .dus wacht alsjeblieft niet te lang en neem een bezoekje wan de hujsarts