mijn linker oor zit dicht, dit is ochtends dan bonkt het geluid heen & weer alsof het niet weg kan met later op de dag trekt het weg wat dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ik heb dit ook een keer gehad en dat kwam door vuil in mijn oor. (een zogenaamd propje)
Nadat ik mijn oor uit liet spuiten bij de huisarts had ik er geen last meer van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat er wat vocht achter je trommelvlies zit,je kunt dan een paar dagen een neusspraytje gebruiken.Er is verder niet echt iets aan te doen.Als je wel pijn gaat krijgen,ziek of koortsig word is het verstandig even langs je Huisarts te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je trommelvlies gescheurd is.
Dat heb ik op dit moment ook, ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de trillingen dan niet meer goed gaan.
(aangezien je trommelvlies voor geluid zorgt).