hoi,ik heb een vraagje,ik was gister in de speeltuin en heb mijn hoofd gestoten heel erg hard aan een ijzeren paal heb nu steeds hoofdpijn,wat heb ik?

hoi ik heb gisteren mijn hoofd gestoten in de speeltuin en nu heb ik steeds zo een hoofdpijn en alles een aspirine helpt ook niet en ik zie wazig,beetje vergeetachtig,en als ik op de computer zit doet dat zeer,weet iemand wat ik kan hebben???help me alsjeblieft want ik weet niet wat ik ik er mee aan moet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hier geen diagnose laten stellen, als je er zoveel last van hebt moet je naar de huisarts.

Antwoorden (5)

U heb wat van een hersenschudding opgelopen:best eens de dokter raadplegen en vooral platte rust nemen in een verduisterde ruimte.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij een lichte hersenschudding kan je voor korte tijd bewusteloos raken. Ook heb je daarna tijdelijk last van geheugenproblemen. Verdere problemen zijn hoofdpijn en misselijkheid, soms zelfs braakneigingen.
De enige remedie tegen een hersenschudding is rust. Bij een lichte hersenschudding is een paar dagen tot een week rust voldoende.
fremar
12 jaar geleden
Go see the docter... Je kan een hersenschudding hebben en dan heb je veel rust nodig. Probeer geen intense prikkels als tv / computer te hebben. Ga langs de huisarts en neem je rust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk de "ik vrees voor de huisarts" infectie opgelopen.

Wat ik hiermee wil zeggen is: ga naar je huisarts! Dan weet je zeker dat je betrouwbare informatie krijgt. Dit soort vragen hoor je hier niet te stellen, maar bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meteen naar de huisarts. Je kan een hersenschudding hebben opgelopen.
Meestal duurt het enige tijd voor de hersenen hiervan herstellen. Zolang de hersenen niet in orde zijn, kunnen er bepaalde klachten optreden.

Hoofdpijn is de meest voorkomende klacht na een hersenschudding. De hoofdpijn kan verergeren door moeheid of stress. Slapen, rusten of even pauze nemen geeft verlichting. De hoofdpijn verdwijnt meestal vanzelf na een paar dagen of weken.

Het onthouden van de dingen die u meemaakt kan daardoor lastig zijn.

Na een hersenschudding kunt u moeite hebben met het goed richten van uw blik. U ziet dan wazig of dubbel. Uw gezichtsvermogen is waarschijnlijk niet veranderd, maar de hersenen hebben tijdelijk problemen met het op elkaar afstemmen van de beelden uit beide ogen.

Niemand kan zich concentreren als hij moe is. Het is dus niet vreemd dat veel mensen moeite hebben zich te concentreren in de periode na een hersenschudding.

Als je op school zit of studeert moet je misschien een poosje vrij nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon wat fremar hier bovenaan zegt helemaal platliggen,anders houd je je verdere last van hoofdpijn.