Ik denk scheerschuim . Dat helpt bij mij bij mijn Herpes Simplex ( koortslip ) . Ik heb geen geslachtsherpes . Scheerschuim werkt verkoelend en uitdrogend.

Toegevoegd na 33 minuten:
Uit wikipedia : herpes : Wie eenmaal besmet is met het virus, draagt het een leven lang bij zich, ook als er (tijdelijk) geen symptomen zijn.
Dus je kan het virus hooguit onderdrukken. Helaas je zult er mee moeten leren leven . Denk daarbij ook aan je eventuele seksuele partner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
scheerschuim op je mond smeren? he bah :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Och bij het scheren komt er zowiezo scheerschuim op mijn lippen.
Vanaf het moment dat ik mij nat ging scheren verminderden de symptomen van Herpes Simplex ( koortslip ) bij mij.
Met een rotgang naar de huisarts gaan..........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet of je je geslachtsdeel of je herpes onder controle wil krijgen? in beide gevallen kan je het beste naar je huisarts gaan.

zit de herpes boven de gordel kan je naar de apotheek om hier een middeltje voor te halen.

beterschap!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu naar de weekendarts en om een kuur zelitrex vragen. Hier moet je binnen 48 uur na het verschijnen van de eerste blaasjes mee starten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht je het hebben over wat te doen tegen herpes genitales in het algemeen, dan kun je ook zelitrex slikken. Opties:
- indien de herpes zeer frequent de kop opsteekt slik een onderhoudsdosering zelitrex. De frequentie wordt op den duur minder.
- niet frequent, wel heftig: begin te slikken bij het verschijnen van de eerste blaasjes.
- noch frequent, noch heftig en wel vervelend: smeren met bijv aciclovir. Let op: voorkom besmetting van je partner tijdens een herpes aanval. Dus geen penetratie of orale bevrediging tot de blaasjes volledig zijn ingedroogd (of beter nog: weg zijn). Sterkte
Op de pijnlijke blaasjes kan bv. zinkolie worden gesmeerd om ze te laten indrogen.
Wanneer de herpes aanvallen regelmatig terugkeren kan het nodig zijn om een onderhoudsbehandeling met antivirale middelen te nemen. Daar moet je wel voor naar een arts. Hierdoor kan voorkomen worden dat het virus steeds weer opduikt uit zijn schuilplaats in de zenuwen.