heb op mijn voeten grote witte jeukende bobbels als ik krab dan komt er vocht uit en bloed die jeuken erg wat kan dat zijn

eerst waren kleine bobbels en nu grote tussen tenen en op voet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Uiteraard moet je er mee langs de huisarts. Maar ik vermoed dat het een soort eczeem is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of muggenbulten die je te veel en te hard gekrabt hebt. Of mogelijk steenpuisten. Anders eens even langs de arts voor ze ontsteken (als ze dat al niet zijn), die ziet het gelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de afgelopen dag(en) met blote voeten in de zon gelopen en gezeten?
Het zou zonne allergie kunnen zijn.
Lijken die bobbels meer op blaasjes?
Jeukende witte blaasjes waar vocht uitkomt als je krabt, dat lijkt me echt zonne allergie.
Even een tijdje uit de zon met die voeten.
Maar als je het niet vertrouwt moet je even bij de huisarts langs morgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook een schimmelinfectie zijn. Je kan best eens naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt erg op een zonne allergie, waarschijnlijk weet de huisarts ook niet precies wat het is, iemand die ik ken heeft het ook.. Geen een arts wist wat het was, jaren lang niet.. Laatst waren ze er achter gekomen dat het een zeldzame vorm van zonne alergie is