Als ik mijn been gestrekt om hoog doe en langzaam/snel naar beneden doe hoor ik een raar geliit geen knak is dit wnormaal

Het geluid lijkt op een plop en lijkt of mijn been dan uitde kom gaat moet ik nar de dokter gaan ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is binnen in mijn heup niet bij mijn knie

Antwoorden (3)

Dat is een spier die over het bot plopt of lucht dat vacuum had gezogen in beiden gevallen kan het geen kwaad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn de botten die over elkaar hen gaan. (de knieschijf en de dijbeen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net hetzelfde. Bij mij hebben 4 verschillende artsen hier al naar gekeken, en geen van deze vond dit iets om mij zorgen over te maken.
Zolang het je niet te erg stoort zou ik er ook niet te veel achter zoeken.