ik had dat ook naar een dag is het weg als goed is anders even opzoeken google of naar de dokter gaan alks je het niet vertrouwd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal waarschijnlijk op je arm gelegen hebben tijdens je slaap. Dat geeft soms van die zenuwtrekken bij het wakker worden. Als hij morgen nog beweegt, ga dan maar eens langs bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had ik wel gedacht :))