Knakkende knieën bij trap af lopen.

Als ik van de trap afloop knakt mijn rechter knie bij elke trede. Dit is heel vervelend.. vooral op school. Gelukkig mocht ik even met de trap. Maar straks moet ik weer naar school (maandag) en ze zien me al aankomen: 'mijn knieën knakken , dus ik moet met de lift.' Dan denken ze vast; die is gewoon te lui.. en dat wil ik niet! Maar nog over mijn knie. Als ik van een stoep afstap knakt ie ook nog, maar als ik met de trap omhóóg ga dan knakt weer niet. Dus alleen als ik ergens van áf ga.. en het is ook alleen mijn rechter knie. Ik wil niet naar de dokter want die gaat allemaal eng voelen aan mijn knie en dat vind ik echt reuzen eng! En dan moet ik vast weer fysiotherapie. Dat heb ik pas ook gehad met mijn linkerknie want die ging zomaar uit de kom toen ik aan het rennen was.. :( Ik denk: ben ik eindelijk van de ellende af... begint de rechter knie weer.. Weet iemand wat dit is? En wat ik het beste kan doen om van de pijn af te komen! Ik hoop het zo.. want ik ben nog maar 13jaar en wil niet me leven lang last hebben van mijn knieën! want ik mag ook al niet meer mee doen met gym.. nu moet ik 150 min. in de week alleen aan de kant zitten en toe kijken hoe anderen wél kunnen gymen. Maar ik wil heel graag antwoorden op de vragen: Weet iemand wat dit is? En wat ik het beste kan doen om van de pijn af te komen?

Toegevoegd na 20 seconden:
snap je iets niet?
mail gerust! ♥♥

Toegevoegd na 41 seconden:
danielle-twitter@hotmail.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Het pijnloze gekraak heeft verschillende oorzaken maar kan geen kwaad en hoeft niet te worden behandeld.
Je zal in het verleden op die knie gevallen zijn of ze hebben gestoten.
Als je knie knakt en het doet wél pijn heeft, dan moet je behandeld worden.
Bij twijfel toch je even huisarts om advies vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn knieën kraken ook, niet zo erg maar toch, als je er last van hebt moet je toch naar de huisarts (helemaal niet eng, die man/vrouw is er juist voor) vooral omdat die andere knie al zomaar uit de kom kwam. Als je er niks aan doet krijg je later juist problemen.
Ps: zet niet zomaar overal je hotmail bij.