Ben vorige week donderdag geopareerd aan blinde darm wanneer kan ik weer naar school?

Ik ben vrijdag ontslage en zater dag en zondag alleen maar gerust.
Ik heb nu nog wel moeite met lopen . En kan ik gewoon op de fiet naar school ? Of moet ikrust houden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

je heb wel een rust periode nodig voorzichtig met tillen en dergelijke luister na je lichaam ik heb 4 weken voorzichtig gedaan suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij je goed voelt kun je de kans wagen. Pas wel op met bukken dingen optillen. Hier had ik toen vrij veel last van naar mijn blinde darm operatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Combinatie van hoe jij je voelt samen met het advies wat de arts je heeft gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe even een paar weken rustig aan. Niet alleen omdat je moeite hebt met lopen maar ook omdat je een narcose hebt gehad. Geef je lichaam even tijd hiervan te herstellen. Wanneer je bang bent achterop te raken bij je klasgenoten vraag dan of iemand je wat huiswerk kan brengen dat de leerkracht mee kan geven. Wanneer je te moe bent om door te leren stop je om te rusten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal toch een of twee weken moeten rusten voordat je weer de meeste van je normale dagelijkse activiteiten kan doen.
Het totale herstel duurt ongeveer vier tot zes weken. Tijdens heel die periode zal je voorzichtig moeten zijn. Je hebt tenslotte een operatie gehad.
Of je met de fiets naar school mag, dat kan je beter eerst aan je huisarts vragen.