heb een vraag wat kan dit zijn mijn oma zijn kaak staat scheef was eerts niet zo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, volgens de richtlijnen mag het niet, maar ik bedoel het goed en ik wil het je graag leren.
Als je over een vrouw praat is het 'haar' kaak, boek, ding, etc.
Praat je over een man, dan is het 'zijn' kaak, boek, ding, etc.
Succes!
Tis echt niet bedoeld als aanval, maar als hulp! Je maakt je zorgen om je oma, dat vind ik erg rot voor je. Sterkte!

Antwoorden (3)

je bedoeld echt haar kaak of haar hele mond. Als dat zo is kan ze een tia hebben gehad

Toegevoegd na 1 uur:
Als ze een tia heeft gehad kan ze het best de huisarts even laten komen

Toegevoegd na 1 uur:
voor de duidelijkheid een tia is een lichte hersenbloeding waardoor de mond scheef kan gaan staan

Toegevoegd na 2 uur:
Al je andere vragen zijn verdwenen. heb je nu al de huisartsenpost laten komen
13 jaar geleden
De gevolgen van een herseninfarct zijn afhankelijk van waar in de hersenen het infarct optreedt en de hoeveelheid hersenweefsel dat beschadigd is.

Gevolgen die er onder andere kunnen zijn, zijn: frontaal syndroom, verlamming (meestal halfzijdig), gevoelsstoornissen, gezichtsvelduitval, slikstoornissen, afasie.

Deze verschijnselen kunnen ook ontstaan na een hersenbloeding. Ze worden samen beschreven onder de noemer CVA (cerebrovasculair accident)....

Raadpleeg de huisarts en kom niet hier met alweer zo,n rare vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
Als dit de vraag van een kind is, is het antwoord zinloos en grof. We zijn hier om elkaar wijzer te maken en niet om elkaar de les te lezen.
Ivana
13 jaar geleden
Sorry, je hebt gelijk. Het is een vreemde vragensteller. Na zijn persoonlijke gegeven te hebben gelezen, trek ik mijn opmerking aan jou in en krijg je een dikke plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geslacht:ManLeeftijd:44 jaarWoonplaats:geleenBij Goeie Vraag sinds:april 2011
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joepie, van mij ook een plusje ...omdat jullie er zo netjes over praten, zonder dat er met neerwaartse duimpjes wordt gegoocheld. Bedenk wel dat ook een man van 44 jaar ook mentaal niet volledig met anderen gelijk kan staan. Nu, de oma van een man van 44 jaar moet toch ook al een deftige leeftijd hebben... dat viel me wel op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een domme opmerkingen hebben somige ben geen arst daarom vraag ik dit hier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste man, de huisarts van uw oma is de aangewezen persoon om die te raadplegen, niet een forum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien uw vraag hierna, bel 112
Kimath
13 jaar geleden
Wat was de vraag hierna dan? Account vraagsteller is verwijderd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thuiszorg onderneemt geen actie en de huisarts komt pas na de Pasen.
Je oma moet meteen naar een arts.
Het kan zijn dat ze een lichte beroerte heeft gehad.
Om te vermijden dat ze een veel ergere beroerte gaat krijgen moet ze medicatie krijgen.
Dus niet wachten en je oma laten onderzoeken door een arts.