Hoe kom ik van die slaperige gevoel af?

Koffie helpt niet. Dat maakt het bij me juist erger...
Suggesties?

Toegevoegd na 24 minuten:
- voor tijdelijke tips ;D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is trouwens dat slaperige gevoel..;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry concentratiestoornis ^^.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit:D Ik dacht ik zegt het toch even. Wie weet leer je er nog wat van..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ici1987: Het is trouwens 'ik zeg' en niet 'ik zegt' :D
Laat ons niet beginnen struikelen over een lettertje meer of minder. Dan kunnen we bezig blijven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, daar heb je 'm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja ik zag het al ja:P soms reageer ik te snel zonder de tekst nog eens goed na te lezen. Ik doe het niet om lekker even irritant te zijn. Helaas zijn er tegenwoordig genoeg jongeren en ook ouderen die het verschil tussen die en dat niet weten.. Vandaar mijn reactie. Een (concentratie)foutje maakt iedereen wel eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja mijn Nederlands kan nog veel beter. Voel je vrij om mij ook op mijn slechte Nederlands aan te spreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lo geeftniet man ^^

Antwoorden (3)

Douchen
Sporten
Wat eten
Stukje wandelen
spelletje spelen

Kortom in beweging komen en vooral niet lekker in de zon gaan zitten, bank hangen enz. Prikkel je zenuwen en je hersenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vooral dat wandelen
in beweging komen, heel goed. +1
??? heb je slaap over de hele dag, of wordt je niet uitgeslapen wakker? wordt je slaperig als het gaat schemeren? Als je de hele dag slaperig bent en gaapt ondanks dat je meer dan 6 uur hebt geslapen, dan zal je even naar een arts moeten. Als je veel eiwitten eet ben je ook over de hele dag veel vermoeider omdat je lichaam veel werk heeft om eiwitten af te breken. Te weinig gezond voedsels in ook niet raadzaam. Ik denk dat je toch even wat meer info bij deze vraag moet geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ben al chronisch ziek. Alleen iets wat even helpt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is zeker dan iets wat je met je arts moet bespreken, kan ook een bijwerking van medicatie zijn. Buiten dit om zal ik zeggen, zorg dat je wat dingen gaat doen zoals wandelen in de natuur, en ben je in en in-moe geef er dan vanwege je ziekte er aan toe en doen een tukje, vaak werkt dat weer opbeurend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het nadeel is dat mijn zenuwen zijn aangetast... Dan wel even bespreken met mijn fysiotherapeut... Bedankt!
Bijna elke vorm van chronische ziekte heeft vermoeidheid als symptoom.
Het is niet aan ons om je hierin raad te geven als je ziek bent. Bespreek met je arts wat je voelt. Het is misschien een bijwerking van een bepaald medicijn. Je arts zal je beter raad kunnen geven.

Toegevoegd na 11 minuten:
Aaah, in mijn reactie gelezen dat je injecties krijgt met
Vit D. Een tekort aan deze vitamine geeft dat vermoeidheidsgevoel. Dan moet je nu je PC muis loslaten, en buiten in het zonnetje gaan zitten. Twintig minuutjes per dag is genoeg om een wat energie en vrolijkheid te tanken.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijg injecties en vitamine D... Er is geen bijwerking. Maar wil gewoon tijdelijke tips :(