Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van mijn zenuwen en onzekerheid af?

Op school voor iets af te laten tekenen in de praktijklessen tril ik altied en lukt het ook nooit en krijg ik het heel warm. Op stage als ik wat verkeerds doe trek ik mij dit hard aan ookal is t niet erg en krijg ik de tranen in mijn ogen
Met praktijktoetsen op school ben ik super zenuwachtig. Weet ik van te voren alles en dan moet ik binnenkomen ben ik zowat alles kwijt en als wat fout gaat raak ik nog erger in de stress

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Goeie vraag!! Ik zit zelf in mijn examenjaar van de havo op de middelbare en moet over een tijdje zelf examens doen en ik merk dat als ik onder een toets zit, mijn buik rare knorren begint te maken terwijl ik van te voren goed gegeten heb... Ik wordt dus ook altijd heel Zenuwachtig... Ik hou mezelf voor dat het niet uitmaakt wat voor cijfer ik haal maar dat helpt dus niet echt... Succes ermee!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat is nu je antwoord op de vraag?
Ga in de ochtend voor de spiegel staan, en zeg 10 keer tegen jezelf: ik kan deze dag aan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een faal angst curses gevolgd daar zijden ze rustig blijven ademhalen en bedenken wat er fout gaat en wat je er aan zou kunnen doen en hoe erg dat is!

Suc6 ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Tandartsassistente, Goeie vraag hoe kom je van je zenuwen en onzekerheid af, daar heb ik in het verleden ook erg last van gehad, het is met de jaren wel beter geworden. Eet voedsel wat goed is voor je zenuwen, denk vooral om de Vitamine B in je voedsel,(een extra B vitamine slikken doe ik ook) neem dagelijks vooral een goede "hap"buitenlucht, een half uurtje fietsen of wandelen, en wat ik ook elke dag doe is Bidden of God mij wil helpen, Bidden kan je helpen om rustiger te worden, dat je de situatie beter aan kan.

Sterkte voor alles wat op je levenspad komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding