wat gebeurt er met je als je je 1 jaar niet wast?

Wat er gebeurt als je je 1 jaar niet wast. En wat de gevolgen dan zijn

Toegevoegd na 24 minuten:
schimmelt je lichaam dan helemaal af? zo ja tot hoever.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (4)

Je haar wordt sowieso heel vet en vies en het gevolg is dat mensen je erg vies gaan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een onzin, die minnen op je antwoord, slaat nergens op en word er zo moe van, een plus ter compensatie en omdat het gewoon een goed antwoord is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij ook een plus.
Je word van ver al geroken, overal jeuk, enz bah bah bah.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals al geantwoord ga je stinken ed, maar voor je gezondheid doet het verder weinig, je wordt niet ziek als je je niet wast. Die bacterien bom die je ontwikkeld kan je lichaam wel handelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jodyenboyke
12 jaar geleden
Snap de min niet, en een goed antwoord dus +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, min is van iemamd die de, belachelijk veel voorkomende, 'bacterie angst' heeft.
Het hangt heel erg van je leeftijd af.

Nu moet ik even met de billen bloot maar ik heb bij mijn kinderen toen ze erg jong waren de haren bijv bijna nooit gewassen. Ik vind dat zelf nl vreselijk onzin. (het zand spoelden we er wel uit af en toe trouwens, maar dan zonder zeep). Echt na maanden rook je nog niks (juist lekker zo'n kinderhoofd) en hun haar wordt ook nu nog NOOIT vet.

Maar goed, dat zijn de haren, de rest moet je toch wel wassen.

Bij pubers en volwassenen is het echt NIET te doen.

Heb je nooit een zwerver geroken? Daar hangt een soort riool lucht omheen, met vaag urine erdoor.

Ik heb er eens een in de trein gehad. Ik vond het heel onaardig van mezelf maar ik ben naar een andere coupe gegaan, ik werd er echt onpasselijk van.

uiteindelijk kun je er ook ziek van worden maar dat valt nog wel mee volgens mij, maar de stank is ondraagelijk