Ik heb sinds een uur een ontzettende kriebelneus, hoe kom ik hier vanaf?

In het begin moest ik heel erg niesen, dat lukt nu niet meer. Ik heb mijn neus al een aantal keer gesnoten, maar ook dat helpt niet. Het is zomaar uit het niets gekomen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14.9K

Het beste antwoord

Het kan het begin van een verkoudheid zijn.

Maar ook hooikoorts.

Als het blijft duren moet een arts daar uitsluitsel over geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben inderdaad verkouden geworden vannacht, helaas.

Andere antwoorden (4)

Neem een wattenstaafje en steek die heel voorzichtig wat verder in je neus. Zo lok je een paar keer niezen uit tot het niet meer gaat en dan is de kriebel weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens met een pincet een haartje uit je neus te trekken. Dat gevoel overstemt het kriebelen van je neus en wellicht houdt het dan op.

Ik zou het proberen, het kost je niets, en al een uur een kriebelneus ?!?!?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha dat klinkt nogal rigoureus!
En idd, ik ben het wel een beetje beu na een uur ;)
Lijkt op hooikoorts, als het aanhoud even langs de drogist of apotheek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou even goed zout water snuiven.
baat het niet, dan schaadt het ook niet.
Rieneke1