Wat moet je doen als je op je tong bijt bij bijvoorbeeld kauwgom kouwen?

Dat deet ik net namelijk en het doet nogsteeds pijn XD wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een mond geneest heel snel, gelukkig maar want er is niets aan te doen, zoals je in een gedichtje hieronder kan lezen :)

Even wachten, juffrouw Brommer
Want de dokter is absent
Hij is net naar vader Nachtuil
Die je zeker ook wel kent

Die heeft bij het middageten
Eensklaps op zijn tong gebeten
Wat een pijn, zal dat zijn
Daarvoor helpt geen medicijn!

Dit gedichtje is een stukje van een heel lang gedicht. Zie bron:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daar is niets tegen te doen, dat zal vanzelf over gaan.
Amadea
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
IJs haalt niets uit.
ijs op doen maar gaat vanzelf wel over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is pijnlijk en vervelend, maar je kunt er niets aan doen. Misschien helpt het om er een ijsklontje op te leggen. Dan slinkt het een beetje.
Verder een paar dagen voorzichtig eten en zeker geen kauwgum kauwen.