Me lichaam knakt te veel is dit gezond?

Iedereen zegt da ik oud word omdat me rug en knieen elleboog, vingers, schouders, pols knakken bij doodnormale dingen maar ik ben pas 13 jaar ik heb geen pijn ofzo gewoon een stom geluid en niet prettig

Toegevoegd na 3 minuten:
Een keertje zat me schouder en nek klem ik kon ze niet bewegen het dee
heel veel pijn
Maar na 2 dagen was het weggegaan

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Dat het knakt is niet zo heel erg, maar het mag niet pijn doen of vast zitten.
Met het probleem met je nek wat je zei, dat het vast zat, daarmee zou ik wel even naar de fysio (of eerst de huisarts) gaan, voor de zekerheid.