Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

advies nodig.....

ik heb een scoliose van 29 graden, dat weet ik niet meer zeker sinds mijn laatste bezoek aan de arts 2,5 jaar geleden was, ik hoefde niet meer terug te komen omdat ik uitgegroeid was ( ik heb een brace gedragen voor 4 jaar) maar mijn vraag is nu sinds ik een kromming in mijn rug heb is het mogelijk dat ik 1/2/3 etc. cm te klein ben en niet correct ben uitgegroeid? ik ben zelf 1.71.

Ik vraag me gewoon af hoe ik maar 2 cm gegroeid ben vanaf mijn 14e.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
815
Kimath
13 jaar geleden
Dit hebje toch al vaker gevraagd? Lijkt mij een vraag voor je arts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de derde keer dat je het vraagt. Leg de vraag inderdaad eens voor aan je arts!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe oud je was toen je voor het eerst ongesteld werd maar een bevriend arts heeft me eens verteld dat een meisje na haar eerste menstruatie nog 1 tot 10 cm doorgroeit voordat zij haar definitieve lengte heeft bereikt. Het kan dus heel normaal zijn dat je nog maar weinig bent gegroeid na het bereiken van die leeftijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jouw antwoord klinkt het logische:)

Andere antwoorden (3)

Je kan gewoon uitgegroeid zijn op je 14e
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je nog maar een keer naar een arts gaan, hij is namelijk de enige die je echt advies kan geven. Ik raad je de Sint maartens kliniek in Nijmegen aan, daar is mijn zus ook geopereerd aan scolliose en ze zijn daar erg goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor een advies wil je? Je bent behandeld voor scoliose, ik neem aan dat je er geen pijn van hebt want daar schrijf he nix over.
Of je nog groeit kun je zelf opmeten.
Je lengte so far lijkt me al okee. Ik snap je probleem niet zo goed. Alles is toch in orde? Als je naar de dok gaat bedenk dan wat je wil weten en vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding