EDIT: Waarom heb ik linksonder achter me ribben pijn na 2 biertjes?

Helaas was me vorige vraag nogal dom gesteld, dus nu nog maar een keer, maar dit keer op de goeie manier. Heb 2 biertjes op, en nee niet meer, en begin linksonder achter me ribben opeens een pijn te voelen, weten jullie wat dit is? Ben trouwens 18 jaar en zit M&M's te eten ter informatie. :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K
Kimath
13 jaar geleden
tijd om te stoppen met bier drinken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijd om nieuwe ribben te kopen zal ik maar zeggen.
(Pssht, grapje van Rintie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom vraag je dat aan Edit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even in mijn glazen bol kijken.

Het beste antwoord

In bier zit een heleboel koolzuur en als er te veel koolzuurgas in je maag zit doet dat pijn.
Gewoon een goede boer laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mogelijk het glas ook genuttigd en is dat ergens blijven steken, letterlijk en figuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm klinkt bekend! Ik had er ook soms last van, en hoe gek het ook klinkt altijd met de combinatie bier en m&m's! Heb verder geen idee hoe het kan komen eigenlijk... Dus ben benieuwd naar het antwoord ;)