Ik heb een traagwerkende schildklier, hierdoor ben ik heel wat kilo's aangekomen. Wie weet hoe ik hier op een gezonde manier vanaf kom? ik eet gezond

Misschien zijn er medelotgenoten die hun ervaring kunnen delen met mij? Zijn er voedingsmiddelen die afvallen bevorderen? Ben benieuwd naar de reacties!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Een direct antwoord heb ik niet voor je Kathlyn, maar bij onderstaand / gelinkt artikel vind je bijna 250 reacties van personen die ook met vragen over een te trage werking worstelen. Er wordt veel door lezers onderling gereageerd. Misschien kan je er wat mee ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor de link :-)

Andere antwoorden (3)

Phentermine is een top supplement als je wil afvallen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amfetamine en cafeïne, niet doen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is helemaal geen slecht advies. Het werkt als een trein, en als je echt veel wil afvallen kan het niet sneller gaan als met dit supplement. Ik moet wel de kanttekening maken dat dit middel niet voor iedereen geschikt is. Overleg met de huisarts is nodig voor je begint!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor iemand met een traag werkende schildklier, bij wie de stofwisseling in de war is, is dit zeker niet geschikt.
Aankomen gaat inderdaad erg snel, bij een traag werkende schildklier, hier is weinig aan te doen, je hele stofwisseling draait op lagere toeren.

Als je goed ingesteld bent op de medicatie, is het gezond eten en voldoende bewegen.

Er zijn geen wonder middeltjes, zelf heb ik allang geaccepteerd geen maatje 38 meer te hebben (en geen 40 en geen 42......:)

Als je al gezond eet en voldoende beweegt, is er niets anders, helaas.

Bedenk maar dat als je je goed voelt, dit al een hoop waard is, dan maar wat extra kilo's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je licht ook eens opsteken bij de patiëntenvereniging: http://www.hypomaarniethappy.nl/