Zit in kleding die stinkt naar wiet nog de werkende stof?

Iedereen maakt het wellis mee je zit in de tram/trein/bus en er komt opeens iemand naast je zitten die ontzettend naar de wiet stinkt.

Zit daar nog werkende stof in? zoja is dit schadelijk?

Of is het alleen de geur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

De uitlaatgassen die naar binnen komen door dat raampje dat hopelijk binnenkort weer open staat in de bus, zijn véle malen schadelijker dan die wietgeur.

Nee, je wordt hier niet stoned van, en tenzij je een extreme wietallergie hebt krijg je er ook niets anders van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iemand naar wiet stinkt is dat alleen de geur en absoluut geen werkzame stof. Wiet lucht is onschadelijk. Zou iemand naast je roken is dat net zo schadelijk om in te ademen als een gewone sigaret.