Goed glas whisky
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bultjes direct insmeren met een insectenbeetpen.Weg jeuk. Hoef je ook net meer te krabben en gaan ze dardoor niet open.

Je krabt omdat et jeukt. Als je die oorzaak wegneemt is het opgelost. Zo'n insectenpen koop je voor een paar euro gewoon bij Kruidvat/Etos. Ideaal voor allerlei steken en bultjes.

Heb er al jaren eentje standaard in mijn tas. Zouden alle mensen en vooral jong moeders ook moeten doen. Met schoolreisjes, bij zee of in een speeltuin al vele kindertjes daar mee kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insectenpennen werken idd, dus ook de spulletjes in tubes van eigen drogisterijmerken of a-merken.

Verder voor de hand liggen: niet krabben want daardoor verspreid je het speeksel van de mug in de huid wat voor de jeuk zorgt.

Heb je geen insectenpen dan helpt het bekende kruisje drukken ook: met je nagel in het midden van de bult hard drukken. Dan duw je het speeksel dieper in de huid waar het niet zo irriterend werkt.

Verder veel tips als: deppen met azijn of tandpasta.

Voorkomen door meer vitamine b(12) te nemen. etc etc