Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stevige nekpijn?

Ik ben een paar uur geleden van een kleine kruk af geflikkerd met mijn nek tegen de muur. Sindsdien heb ik stevige nekpijn, en mijn nek bewegen doet erg zeer. Ook mijn hoofd recht houden doet zeer, dus ik kijk nu de hele tijd een beetje naar beneden. Ben net al op bed gaan liggen en voelde als ik bepaalde bewegingen met mijn schouderbladen maakte dat er wat knakt of iets lijkt te verschuiven in mijn nek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Direct een arts raadplegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snel naar arts en evt foto laten maken. Beter voor niks dan toch hadden moeten gaan en er blijkt wel wat te zijn. Sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je spieren verrekt hebt, dan kan je nek aanvoelen alsof ie op slot staat, en dat is altijd in een lastige houding (dat je alleen naar beneden kunt kijken, of alleen naar links bijvoorbeeld).
Maar ik zou voor de zekerheid even de huisartsenpost bellen, uitleggen wat er gebeurd is en wat je klachten zijn, en dan met hen overleggen of het nodig is dat je er naar laat kijken, of dat je gewoon geduld moet hebben zodat het vanzelf overgaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DIRECT EEN ARTS RAADPLEGEN!!!

het volgende is mij overkomen op mijn werk.

tijdens een storing moest ik over een brug lopen,over deze brug liep een lopende band..over dwars dus..

liep vol tegen die band op en knikte mijn nek/hoofd naar achter.......pijn!!
volgende dag was de pijn minder,maar was er nog steeds....zelfs na 2 maanden nog.....

naar huisarts gegaan....WHIPLASH!!!!

dus....GAAN
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding