Wrm heb ik pijn in mijn oksels als ik alcohol drink??

Elke keer als ik alcohol drink krijg ik pijn in mijn oksels! Lijkt op spierpijn! En het duurt een paar uur voordat het vanzelf weggaat???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Kimath
13 jaar geleden
spierpijn van de beweging die je maakt met je bierglas?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik soms ook, maar dan van bepaalde vruchtensappen. Ik wijt het altijd maar aan een soort vreemde overgevoeligheid, maar een echte verklaring heb ik niet. Een soort knijpende pijn is het, alsof je iets verkrampt en verrekt tegelijk.

Antwoorden (1)

een ontsteking in de lymfeklieren in de oksel is het in ieder geval niet (dit duurt langer en is pijnlijker)

misschien dat het echt spierpijn is dat je de beweging met je arm van glas op bar naar de mond wat moet beperken?
of wat minder zware glazen of drank moet gebruiken?