Als je daar veel jeuk hebt, zou ik het vooral even aan de dokter laten zien. Het kan een soort eczeem zijn (en dan helpt sudocrem best goed, maar soms ook niet voldoende) of het is een schimmeltje. Dat is vrij eenvoudig te behandelen. Je kunt in principe overal schimmel krijgen, maar zeker op zweterige, donkere plekjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kan. De bilnaad is vaak wat vochtig en lekker warm, ideaal voor schimmels om zich te nestelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag bij de drogist een middel tegen schimmelinfecties. Zijn gewoon vrij verkrijgbaar.
Ja dat kan.
De bilnaad kan vochtich zijn van zweet.
En daar door kan het egt geburen.
Maar het geburt zelde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is heel goed mogelijk!
Tijdens mijn militaire diensttijd was ik werkzaam als kok en
had plotseling schimmel op mijn benen.
Waarschijnlijk opgelopen in de douche die door iedereen gebruikt werd.
Voordeel was dat ik toen een paar weken vrijgesteld was van keukendienst wegens besmettingsgevaar en tijd had voor leukere dingen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, Sinterklaas lukt dat al jaren.
Grapje, schimmel kan zich ook daar voordoen.