Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoe val ik makkelijk wat extra kilo's af?

Tips graag!

Weet jij het antwoord?

/2500

Gezond eten en vooral heel veel bewegen.

niet helaas het vergt wel degenlijk moeite anders te eten en meer te sporten en de meeste mensen vinden dat niet makkelijk. ga is naar een diëtist voor gedegen advies.

Gezond eten, minimaal 30 min per dag bewegen (eventueel hardlopen/fitness) en niet (of heel weinig) ongezond eten/snoepen.

Had net mijn tante op bezoek, al jaren lang veel overgewicht maar wilde geen maagband of id. Ze is 24 kg in 3 maanden afgevallen door in ochtend 2 krakers met ligt beleg en rouwkost te eten, dan na 5 uren nogmaals en dan na 5 uren avondeten van 100g aardappel of 50gr pasta met een stukje vlees en groenten.

Diëten helpt vaak niet omdat je daarna weer net zo hard terugvalt in je oude gewicht. Het bekende jojo effect. Je moet je Hele leefstijl aanpassen en dit is al moeilijk genoeg. Het allerbelangrijkste is bewegen...Je weet welk voedsel slecht voor je is...je moet alles met mate eten...wel moet je binnen een half uur nadat je bent opgestaan iets eten zodat je 'machine' aan gaat...doe je dit laten dan zal je lichaam de hele dag lui blijven qua vertering. Dus op tijd eten, meerdere keren kleine porties per dag eten, bewegen en beslist niet meer na 20.00 eten.

elke dag 3x;ochtend,middag,avond. buikspieroefeningen doen gewoon thuis.en minstens 20min door de huis heen en weer rennen,en trap op en af.dit helpt je echt kilo's aftevallen.

Bij mij werkte liefdesverdriet erg goed... Maar of dat het de moeite is... Doe het rustig aan, snoep minder en beweeg wat meer. Maar ben vooral gelukkig met jezelf!

Makkelijk is het per definitie niet. Maar de enige goede manier is er voor te zorgen dat je minder calorieën binnen krijgt dan je verbrandt. Wat misschien kan helpen is een website, waar je je profiel aan maakt en kan bijhouden wat je allemaal eet en wat je allemaal aan beweging doet. www.valtaf.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100