Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

waterionisator?

Wie heeft ervaring met een waterionisator,het schijnt de verzuring 5in je lichaam weer in balans te brengen.
Ik zou graag zoiets willen kopen maar het is nogal prijzig.
pl.m, 800 euro

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor mij is het kwakzalverij. Wat betekend:'verzuring in het lichaam' ?? Kan ik me niks bij voorstellen. Als ik een website lees over de ionisator lees ik vnl pseudowetenschap. Kraanwater in Nederland is van betere kwaliteit dan die je in de flessen koopt. Om water te ioniseren(!?) zodat er kleinere 'clusters' (!?) gemaakt worden zal vnl als placebo effect zijn werking hebben. En het helpt de fabrikant natuurlijk. Je kan beter een appel extra eten, drank en roken achterwege laten en meer bewegen om 'verzuring' van het lichaam tegen te gaan. Geeft Direct effect.

Niet de moeite waard als je het mij vraagt, om verzuring van je lichaam tegen te gaan kun je beter zorgen dat je goede voeding gebruikt en goed voor jezelf zorgt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100