Hoe komt het dat als ik slik, mijn oren 'knetteren'?

Als ik slik, 'knettert' het is m'n oren. Ik ben niet overdreven verkouden, en heb geen pijn aan m'n oren. Wat zou dit kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
47.8K

Antwoorden (3)

Het heeft toch met je verkoudheid te maken, het zit gewoon wat voller in je holtes. Verder niets om je druk om te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zit je oorbuis nog deels verstopt en kan een tijdje aanhouden voordat het wegtrekt.
vaak krijgt men dit na verkoudheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vervelend is dat he..
Dan zit er teveel druk in je keel, neus, oorsysteem.
Die drie zijn verbonden met elkaar. Dus wanneer jij slikt voel jij je oren 'knetteren'.
Ook als je op een andere manier probeert te slikken?
Waarschijnlijk heb je wat slijm in je keel of oorsmeer in je oor, probeer het zelf schoon te maken (het liefst iemand anders laten doen omdat je zelf niet ziet wat je doet)
Als dat onvoldoende is kun je je oren uit laten spuiten bij de huisarts!
Het kan ook vanzelf overgaan, maar mocht het lang duren weet je waar je terecht kan!