Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb last van steken in me long

Sinds een paar dagen heb ik last van me rechter long bij het ademen krijg ik steken en ook als ik mezelf uitrek wat zou dit kunnen zijn en belangrijker wat kan ik hiertegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
774

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dit klinkt niet normaal ik zou even naar de huisarts gaan. Beterschap
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan een spiertje zijn zo te horen als je er ook laat van hebt tijdens uitrekken heb ik ook weleens last van maar dan heel even maar. misschien is rusten goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat zelfook heel soms, bij mij is het aan de linkerkant, ik weet niet of dat er mee te maken heeft? Maar het gaat meestal na een week over, als je niet veel sport enxo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn huisarts vertelde me dat de vliezen rondom (tussen long en ribbenkast) de long dan wat aan elkaar plakken. Dan zit er even te weinig vocht tussen. Onschuldig maar pijnlijk. Aan de andere kant. Als mijn neef een sigaret rookt, krijgt hij daar onmiddellijk last van. Kan dus kennelijk wel door iets "uitgelokt"worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is bij mij "aanvalsgewijs". Het gaat na ca. 5 minuten vanzelf weer weg.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding