Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik heb last van steken in me long

Sinds een paar dagen heb ik last van me rechter long bij het ademen krijg ik steken en ook als ik mezelf uitrek wat zou dit kunnen zijn en belangrijker wat kan ik hiertegen doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit klinkt niet normaal ik zou even naar de huisarts gaan. Beterschap

Kan een spiertje zijn zo te horen als je er ook laat van hebt tijdens uitrekken heb ik ook weleens last van maar dan heel even maar. misschien is rusten goed

Ik heb dat zelfook heel soms, bij mij is het aan de linkerkant, ik weet niet of dat er mee te maken heeft? Maar het gaat meestal na een week over, als je niet veel sport enxo.

Mijn huisarts vertelde me dat de vliezen rondom (tussen long en ribbenkast) de long dan wat aan elkaar plakken. Dan zit er even te weinig vocht tussen. Onschuldig maar pijnlijk. Aan de andere kant. Als mijn neef een sigaret rookt, krijgt hij daar onmiddellijk last van. Kan dus kennelijk wel door iets "uitgelokt"worden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100