Speling tussen mijn enkel, met pezen, waarom mag ik niet voetballen nu?

ik had op een zaterdag 3 weken geleden mijn voet gekneusd, deed het erg zeer, daarna op vrijdag 2 weken geleden deed ik het tape en verband eraf dat weekend ging ik weer voetballen, toen kneusde ik het weer, toen werd het heel dik , ging ik naar de huisarts, daar werd me verteld dat ik mijn enkel gekneusd heb en dat er speling zit tussen mijn peen en enkel ofzo, wat kan dit betekenen? dat ik sneller mijn enkel breek als ik het ga forceeren? of dat ik pijn houd?

MysteryGuitarMan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

'losse bandjes' noemde mijn fysiotherapeut dat. Volgens haar moest ik mijn spieren om de gewrichten versterken en dan zou t beter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje, ik ga naar de huisarts!