Energie en futloos, tips?

ik ben 18 jaar en hoor vol energie te zitten. maar sinds twee maanden lig ik het liefst alleen maar in bed! Heb nergens zin in en eigenlijk ook de kracht niet voor. ik heb bloed laten prikken, maar daar kwam niks uit. ik heb wel maagwand ontsteking gehad. kan het daar van komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk kritisch naar je eetpatroon. Zorg dat je weinig kortdurende suikers eet zoals in chocola. Die geven eerste een energieboost en daarna wordt je nog moeier. Zorg ook dat je voldoende verschillende kleuren groente en fruit eet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Geen Pfeiffer? Ziekte van Lyme? Is daar op getest?

Twee maanden zo futloos is volgens mij te lang voor alleen maar een reactie op die maagwandontsteking.

Terug naar je huisarts. Vertel dit aan hem. Moet wel iets gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komen steeds meer centra voor vermoeidheidsziekten (radbout Nijmegen geloof ik), dus als de huisarts er niet zoveel mee kan zou ik zeker even verder informeren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar je huisarts en vragen voor een schildklier onderzoek.
Het gebeurt vaak dat mensen lopen heel lang futloos zonder te weten dat hun schildklier niet goed werkt!