Hoe kan het dat ik last heb van urine wat een tijdje nadat ik uit de wc ben toch nog vrijkomt?

als ik naar de wc ga wacht ik tot er echt niks meer komt, doe mijn broek aan, en ga weer weg. echter, 9 van de 10 keer ruik ik die geur van urine, en als ik naar de wc ga zie ik dat er nog urine in mijn onderbroek zit, terwijl dat eerst niet zo was. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Trek de voorhuid terug als je gaat plassen (staand) of anders proberen zittend te plassen en te ontspannen. Als je te snel wilt plassen, kan het gebeuren dat je blaas nog niet volledig geledigd is op het moment dat je het toilet verlaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er blijft bijna altijd wat urine onder de voorhuid zitten, wat er later uit komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heet incontinentie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorhuid terug trekken bij het plassen.
Dat schijnt nogal onbekend te zijn.

En met een wc papiertje even afdrogen.