Ik heb pijn in mijn oogbal, alsof er iemand met zijn vinger op drukt. Wat is dat?

Ik heb het sinds een paar dagen, in beide ogen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

t kan een soort van migraine zijn,daarmee kan je ook oogklachten krijgen..
t is woensdag,bel je huisarts even op, en stel hem deze vraag..
we kunnen je wel van alles zeggen, maar we zijn geen artsen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo spoedig mogelijk naar oogarts,met ogen geen risico's nemen
fremar
13 jaar geleden
Weet je zeker dat het de oogballen zelf zijn, of zou de pijn vlak áchter de ogen kunnen liggen? In het laatste geval zou het ook een holteontsteking kunnen zijn.

Hoe dan ook: ga eerst naar de huisarts, die stuurt je zo nodig door naar de oogarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ONMIDDELLIJK NAAR DE OOGARTS! Het zou het begin van glaucoom kunnen zijn maar er zijn nog veel andere oorzaken waardoor je pijn in je oogballen kan hebben. Wacht niet met een bezoek aan de oogarts.