Kan slaap in je armen, of in ieder geval de mindere doorbloeding, ontstaan doordat je het koud gehad hebt?

Ben eigenlijk benieuwd of kou in die mate doorwerkt, als je het een vorige dag koud hebt gehad, dat dat een dag erna nog in je in je vaatstelsel/bepaalde plekken kunt voelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe niet. Tenzij je het zo koud hebt gehad dat er schade is ontstaan aan de haarvaten en eventueel zelfs aderen. Als er geen schade is merk je daar de volgende dag niets meer van.

Heb je wel schade opgelopen dan kun je langere tijd last blijven houden van een slechtere doorbloeding.