Wat zou dit kunnen wezen, ik kreeg ineens een hoest aanval ? Ik hoest de laaste tijd wel, maar zo erg heb ik het nooit gehad. Herkent iemand dit ?

Ik kreeg een zware hoest aanval me kinderen waren erg geschrokken en met partner ook ik kreeg het ineens heel benauwd.
En bleef wel 3 min achter elkaar hoesten, ik kreeg ook ineens geen lucht meer ik dacht eerst dat ik het loodje zou leggen.
Ik snakte echt naar adem, ik zelf was ook erg geschrokken.
Ik vloog de balkon op omdat ik probeerde lucht te happen.

Ik rook niet en ook nooit gerookt dus daar kan het niet aan liggen.

De laatste tijd hoest ik wel erg veel, maar zo erg als vanmiddag heb ik nog nooit gehad.
Ik zelf was ook erg geschrokken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Ik herken het, ik heb daar al de hele week last van.
Het hoort een beetje bij de griep epidemie, maar het is echt heel vervelend.
Ik had luchtweginfectie.
Als ik jou was zou ik even naar de huisarts gaan en naar je longen laten luisteren.
Misschien zit er een ontsteking, daar kun je antibiotica voor krijgen.
Maar zeker niet mee rond blijven lopen, dan verergerd het alleen maar!
En dan ben je verder van huis!
Succes en beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat hoesten van je kan meerdere oorzaken hebben, dus doe je er verstandig aan de huisarts te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou als ik jou was morgen naar je huisarts gaan!
Die kan dan even naar je longen "luisteren"..en zeker als je al vaker hoest de laatste tijd! En ja..het is een erg benauwend gevoel...maar een menselijk lichaam kan een hoop hebben hoor en het reageert doorgaans precies op de goede manier..sterkte en laat maar weten hoe het ging!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bezoek huisarts en verwijzing voor KNO arts is aan te bevelen
om aandoeningen vast te stellen danwel uit te sluiten.

Denk ook aan een plotselinge verandering in de omgeving
of nieuw voedsel, drank of cosmetica.

Wij wensen u van harte beterschap en willen graag weten
wat de oorzaak was/is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt sterk op een astma-aanval. Ik heb zelf ook astma en weet dat zo'n astma-aanval net hetzelfde is bij mij. Misschien moet je eens je longen laten testen op astma?