Ga even langs de huisartsenpost. Daar kunnen ze u het beste helpen. Als de benauwdheid echt heel erg is, kunt u natuurlijk ook de ambulancedienst bellen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
bij erge benauwdheid direct een dienstdoende arts bellen!!!
als het kan wachten tot morgen , zet je douche aan, en adem de stoom in ...
maar voor alsnog ...bel een arts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan vanalles zijn, maar als het spontaan gekomen is:

Iets nieuws gegeten? Ergens geweest waar je nog niet eerder was? Dan is de kans groot dat het een allergische reactie is.

Als je er flink last van hebt, moet je het niet langer aanzien, maar moet je bellen naar de huisartsenpost. Daar krijg je dan een spuit in je donder en een inhaler, en daarna gaat het weer beter met je.