hoe kom je snel van een gekneusde knie af

Ik heb al een koude icepack erop gelegd en daarna arniflor erover en daarna een sok wat nog meer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.2K

Het beste antwoord

Me dunkt dat je er genoeg aan gedaan hebt. Ik ben bang dat je echt zul moeten wachten tot het over is, en vooral niet forceren door te proberen öf-ie het weer doet". Sterkte!

Toegevoegd na 4 minuten:
Adviezen
Bij een verstuiking, kneuzing, gedeeltelijke knieband scheur of als de knie uit de kom is geweest wordt geadviseerd om te proberen de knie zoveel mogelijk normaal te belasten, wel moet er op gelet worden dat dit niet al te veel pijn gaat kosten. Er zou de eerste dagen evt ook krukken gebruikt kunnen worden. Bij beschadigingen van de meniscus of kruisbanden wordt in eerste instantie rust geadviseerd. De knie mag, zodra de pijn het toelaat weer belast en gebogen worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt beste antwoord

Andere antwoorden (3)

Rust en geduld. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rust geven, e niet te veel belasten. blijft het zeer doen ga dan even langs de huisarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer kun je eigenlijk niet doen. Pas er wel voor op dat je huid niet bevriest door de coldpack. Doe liever over die coldpack ook een sok of washand/handdoekje. Verder de knie met rust laten en op geleide van de pijn wat bewegen. Niet helemaal stil gaan zitten, want dan wordt de knie stijf. Je kunt er nog een poosje last van houden.