Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er aan de hand met mijn huid?

Ik was gisteren popcorn aan het eten (magnetron uit een zakje). Door het eten bleef er een soort van zoutachtige vettige substantie achter op mijn kin, misschien wel bekend bij jullie. Normaal gesproken veeg ik dit er meteen af, maar nu was ik ergens mee bezig dus ik liet het een tijdje zitten. Toen riep een vriendin van mij opeens dta er strepen op mijn gezicht zaten: een soort van littekens in twee strepen van mijn mondhoeken naar beneden. meteen heb ik het eraf gewassen maar het zit er vandaag nogsteeds. Gaat dit nog wel weg? En wat is het precies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
747

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien ben je allergisch voor de vetten die in popcorn zitten, als het niet over gaat even naar de dokter!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn kinderen hadden dat vroeger met mayonaise, is nu al wel over, dus ze groeien er wel overheen, misschien dat jij het hebt met de olieen uit popcorn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je huid is misschien wat aangetast door het zout in de popcorn. Ik had het vroeger nog wel eens bij mijn ogen (rode strepen) van het traanvocht (door het fietsen). En aangezien daar ook zout in zit, zou dat het wel eens kunnen zijn.
Ik zou het een beetje insmeren met een creme'tje en ik denk dat het morgen wel weg is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding