Kan het schadelijk zijn als je aan geld ruikt? Want er schijnt op heel veel bankbiljetten cocaine sporen te zitten. (lees bron)

http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/12841255/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Die sporen betreffen en zeer kleine hoeveelheid cocaine, nog niet genoeg om een muis stoned te maken. Maak je dus geen zorgen.

Geld is wel erg vies. Dus extra handen wassen kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje!

Andere antwoorden (2)

Ik zou het zelf niet doen omdat het toch wel gewoon vies kan zijn. Maar er zit zo'n kleine hoeveelheid op van wat dan ook dat dat niet schadelijk zal zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps, nou dan ruik ik nooit meer aan geld, haha....als dat zo is volgens "bron"maar ik denk dat het allang opgesnoven is, en haast niet mogelijk om er enigszins er wat van op te doen. Het lijkt mij veel schadelijker als je het in je mond stopt of zo.