Oogproblemen

Heb nu toch al enkele jaren problemen met een drukgevoel op mijn linkeroog. Met voltaren heb ik mijn wimper weer zichtbaar kunnen krijgen, rechts is opgelost, links blijft het drukken naar beneden toe. Waardoor mijn linkeroog rood uitslaat. Na vele ziekenhuizen en oogartsen te hebben bezocht, met elke keer dezelfde druppels, maar geen grondige oplossing voor het drukkend gevoel, probeer ik nu zelf een ernstige oplossing te zoeken. Volgens mij zit het antwoord in de spieren of de oogkas boven mijn oog. Elke ernstige visie is welkom. M.v.g. ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ai... Al gegoogled?

Antwoorden (2)

Jij veronderstelt, dat wij leken een betere oplossing weten,dan de specialisten. Dat vind ik toch wel erg naïef en gevaarlijk! Ik raad je ten zeerste aan met je vermoedens toch weer een arts te consulteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mensen hebben ongemerkt een optic pit maar helaas hebben maar 1 op de 11.000 mensen daar last van..dus blijft die klacht vaak onopgemerkt.. Misschien dat je er je arts eens naar kunt vragen?
Onze zoon is er onlangs met succes aan geholpen!