Een Holter heb ik ook eens een tijdje mee rond mee mogen lopen. Het is een beetje lastig maar went snel. Je kunt het zien als een klein schoudertas die met draadjes onder je kleren aan je lijf vast zit. Als je mobiel bent neem je het over je schouder mee anders kun je het gewoon ergens naast je neer leggen. Ik vond slapen met die draden wat lastig maar dat was dan ook de enige ongemak. Sterkte ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vriendin heeft er 2 jaar geleden een week mee moeten lopen ivm flauwvallen. Ze zag er erg tegen op maar viel uiteindelijk erg mee, ligt er natuurlijk ook aan met wat voor een instelling je de week begint...

Wij hebben het beste er maar van gemaakt en mocht het gaan irriteren moet je maar zo denken; Het is voor je gezondheid en er zijn altijd ergere dingen!

Draden en kastje zijn natuurlijk even wennen, speciaal bij slapen en sporten maar lukt wel. Moeilijkst was uiteindelijk dagboek bij houden met wat je op welk tijdstip doet, maar dat hebben we opgelost met memo-recorder op telefoon en om het kwartier alarm zetten...

Succes en beterschap!