Met welke coil en liquid verhouding kan jr het duurzaamst vapen?

Ik gebruik nu een 30/70 pg/vg verhouding met een 0.2 ohm coil maar merk wel dat dat snel opgaat

een jaar geleden
1.7K
Amadea
een jaar geleden
Het allerduurzaamst (vooral wat betreft jouw eigen levensduur) is het om helemaal niet te vapen.
Pieterke
een jaar geleden
Duurzaam vapen? Het is wat Amadea ook zegt het allerduurzaamst als je stopt met vapen en dan vooral voor je zelf.

Antwoorden (1)

Het duurzaamst vapen is afhankelijk van de coil en liquid die je gebruikt. Voor een optimale verhouding is het belangrijk dat je een coil gebruikt die bij de liquid past. Als je een coil gebruikt die te weinig wattage heeft, zal de liquid niet goed verdampt worden. Als je een coil gebruikt die te veel wattage heeft, zal de liquid te snel verdampen. Kies daarom een coil met een wattage die bij de liquid past.
10 maanden geleden