Wat is zoeter disposable puff bars of een echte vape die je kunt heropladen en liquid in doet

een jaar geleden
2.3K
Vortexxx
een jaar geleden
In plaats je te verdiepen in de vape materie zou je ook kunnen overwegen te stoppen met roken, niemand heeft enig idee wat het effect van vape is op lange termijn, maar goed is het zeker niet. Deze tip kreeg je gratis van mij, denk nog eens terug aan deze vraag als je met longklachten in het ziekenhuis ligt en de arts mompelt iets van terminaal...
Pieterke
een jaar geleden
@Vortexxx: Als ik hiervoor een duimpje omhoog kon geven dan deed ik het. Waarom je verdiepen in de vape materie, terrwijl bewezen is dat het gebruik hiervan net zo schadelijk is als gewoon roken @Hanslinden?

Geef als eerste antwoord