Hoelang duurt het ongeveer om een joint te leren rollen/draaien?

Hey,
Ik ben 17 jaar en heb wel al vaak gesmoked maar ik ben altijd afhankelijk van anderen omdat ik zelf niet kan rollen. Ik heb ook nog nooit een sigaret of een joint gerold. Hoelang zou het ongeveer duren om het te leren rollen en hoe leer ik het het beste? Wat heb ik allemaal nodig en hoeveel zou dit allemaal kosten?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.6K
LeonardN
5 jaar geleden
Ik heb het geleerd door een pakje lange vloei wat tippies te kopen en wat rookwaar te bemachtigen. Ben gaan zitten, "jointje" van enkel shag draaien en dan weer kapot scheuren en opnieuw beginnen net zolang tot ik het kon. Middagje werk. Zal variëren per persoon. Dus een antwoord kan ik niet geven. De verdeling van tabak is belangrijk, evenals dat de tabak consistent is, geen ophopingen die de luchtflow bemoeilijken en zelfs kunnen leiden tot vloeibaar teer in de tip en uiteindelijk je mond. Je kan dat gewoon doen door de shag uit elkaar te trekken. En met het draaien nooit persen maar luchtig door je vingers laten gaan. Als je met sigaretten draait wordt het makkelijker. Kosten van deze methode pakje shag+tippies+vloei tien euro. Maar je zal natuurlijk niet zelf de tabak mogen kopen. Je kan een plukkie tabak of twee sigaretten bietsen. Wordt het goedkoper ook. 2 euro ofzo.

Antwoorden (1)

Pakje shag kopen en vloeitjes, daar begint het mee. Rol hier eindeloos shaggies van en ze worden steeds beter. Als je dat onder de knie hebt, kan je de volgende stap leren. een joint draaien. Koop wat je nodig hebt: tips en hash of wiet en kijk maar op de link, het is niet zo moeilijk, maar vereist wel oefening.

https://www.youtube.com/watch?v=2vhSVLbWg4k
6,20 Drum bv
1,00 lange vloei
0,75 tips
Toegevoegd op 15 januari 2019 15:57: tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+Ongeveer zo heb ik het me ook aangeleerd.
Ik heb het gedaan met het overslaan van de eerste stap.
Voor mensen die met sigaretten roken (ik denk nu ondertussen de meerderheid van de blowers) zou ik die stap ook overslaan,