Hoe steek je een joint aan?

Ik hoor wel eens dat er dan een vlammetje kan ontstaan. Ik heb ook wel eens iemand een joint zien aansteken, zonder hem in z'n mond te doen en het daarna met de joint in zijn mond nog eens aansteken. Ik vraag me af hoe je het beste een joint aansteekt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.9K
TurfGraver
6 jaar geleden
Alles wat je ooit had willen weten over een joint aansteken.
https://www.zamnesia.nl/blog-hoe-je-een-joint-perfect-aansteekt-n1509

Antwoorden (1)

een joint kan je op verschillende manieren aansteken haha. Je "moet" inderdaad, voordat je je joint in je mond het overtollige deel van je flu wegbranden. Daarna kan je je joint in je mond doen, en deze aansteken terwijl je al inhaleert. Hierdoor komt er namelijk extra zuurstof bij het begin van je joint en gaat deze goed aan. Je kunt hem ook al aandoen voor je hem in je mond doet, maar dit is vaak wat moeilijker. Ook kan het soms gebeuren dat je joint weer uitgaat tijdens het roken, je kunt hem dan gewoon weer in je mond aansteken. Zo moeilijk is het allemaal niet. Het moeilijkste is misschien nog het draaien of het goed inhaleren.