Sommige bloemenwinkels gebruiken tabaksbladeren in hun boeketten. Informeer eens hier of zij tabaksbladeren voor je kunnen bestellen.

[Tabakszaad Je kunt ze ook zelf kweken/groeien. Koop tabakszaad en zet ze in een bakje met vochtige potgrond, heel simpel. (zie bron)
Probleem hierbij is dat je voor deze van oorsprong subtropische plant 90 tot 120 vorstvrije dagen nodig hebt en waarna de bladeren vervolgens gedroogd worden.

Aanvankelijk werd tabak in koude grond gezaaid, vervolgens ging men zaaien in warme bakken of tabakskisten. Er werden opgehoogde bedden aangelegd en heggen geplaatst als bescherming tegen de wind]

Het is o.a. te koop in de V.S. , Zuid-Amerika en in China
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee hoor, is gewoon te koop op meerdere plaatsen in Nederland.
http://www.moestuinwebshop.nl/index.php?p=4&cat=160