Je kan het niet verzinnen en de smaak is er.... Op deze site kan je ze bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel!
Ik ben in Brussel eens in een waterpijp cafe geweest. (geen gewone tabak of hash ofzo). Er waren denk ik zo'n twintig smaken te krijgen! Appeltabak is een hele bekende.
Als je het kan drogen kan je het in een waterpijp roken zou ik zeggen! Of alles lekker is, dat is iets anders.
Je vraag is niet te beantwoorden, het is net zoiets als vragen hoeveel soorten ijs er bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent 13!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door het mixen van tabak creeer je een ander smaak. Bijv druif met mint is een aanrader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pfff er zijn wel honderd en een smaken,

een aantal bekende smaken: Appel,Koffie,Munt,Meloen,Kers,Aardbei
en Citroen

ps: als je het vaak doet raad ik je aan om elektrische kooltje te kopen , dit is een stuk gezonder dan echte kooltjes daar krijg je namelijk veel ijzer van binnen!