Daar roken wij ongeveer 8x van..
Maar dat ligt ook aan de grootte van je waterpijp natuurlijk.. In de ene kan meer tabak dan de andere.. En je kan er voor kiezen om verschillende tabak soorten/ smaken te mengen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt aan de kop op je pijp,en of je alleen rookt.
Je kan in je eentje de pijp een keer of 5/6 vullen,en er dan een goed half uur per keer aan roken
Ik heb zelf een vrij grote kop op mijn pijp,en ik heb een pijp met 4 slangen zodat visite mee kan roken mochten ze dat willen.met 50 gram vul ik mijn pijp 3/4 keer,met (als ik alleen rook) een rooktijd van ongeveer een goed uur
Roken er meerdere mensen dan word de rooktijd verkort naar 25/35 minuten