Ja, dat doe je. Je ademt de lucht in. Het is wel schadelijk voor je longen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoelde: Je ademt de rook in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan, hoeft niet. Het is iig bijna net zo schadelijk als roken. Maar waterpijp roken doe je meestal een keer in de hele lange tijd dus maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als je 1x in de week doet, dan is het toch niet zo erg? Vergeleken met een aantal keer op een dag niet nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens noem ik 1x in de week niet een hele lange tijd, maar dat is mijn fout want je kan je een hele lange tijd op een hele boel manieren uitleggen. @Bpaf, de Nationale Coalitie tegen tabak, is natuurlijk een hele betrouwbare bron maar ik zou liever iets van een onbevooroordeelde persoon horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, het is nu steeds bekender aan het worden dat waterpijp roken slechter is dan een sigaret. Je gebruikt dan niet hetzelfde soort tabak, maar door het kooltje krijg je allemaal nare metalen etc. binnen.