Bestaat er een gezonde waterpijp?

Als je waterpijp rookt met een elektrisch kooltje een speciale teer- en nicotineloze soex tabak, is het dan nog schadelijk voor je. En zo ja wat is er dan slecht voor je en hoe slecht is het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (4)

Volgens mij is het nog steeds slecht want met waterpijo adem je ook van die metalen in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nicotine en teer loze soex tabak neemt, is het meest schadelijken het kooltje, de damp die daar van af komt adem je in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat is er zo slecht aan die damp? Als ik vragen mag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het kooltje zit een soort van middel dat het kooltje snel laat ontbrande, hier komt een gas bij vrij die erg schadelijk is voor je longen naast de rook. Ik weet niet wat de schaden aan je longen kan inhouden. Sorry ;)
waterpijp is en blijft slecht zeker slechter dan een volgedraaide joint of sigaret
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo slecht is het niet maat is maar net wat je er in rookt.